S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ssup.

Assalamualaikum
Gege~panda tu cute*o*bagi aku leh?:3


Ayo wassup!Oh,hari neh dah masuk bulan Mei.Bulan yang paling demon sekali-.-ahar,bulan neh jugaklah kena exam pertengahan tahun.Then,bulan neh jugaklah banyak artis buat comeback termasuk Infinite.Haha,betul kan?Ke salah maklumat lagi?-.-Dem,menangis tak berlagu lah nanti aku tak boleh tengok baby boys aku semua tuh--"Aku hupdate blog sebab takde kerja nak dibuat.Haha,lagi berapa minggu je nak exam tapi aku malas nak bercinta dengan buku XD.Aku tengok buku pun dah terasa macam baca bahasa apa entah,inikan pula mahu buat revision.Oh,no way~aku suka buat revision ikut suka hati:p So,sila jangan contohi saya-_-"

Harinih keluar dengan Ain and Liyana plan nak pergi CC nak buat folio muzik.Sampai sana je tengok-II dah penuh T~T.Ahhhhh aku rasa nak aje hempas semua komputer di situ.Keh,kitorang tengah rushing.Lusa dah kena hantar.Haha,kitorang memang camneh.Suka buat kerja last minute-.-Huh,padan muka kau kan!Last-II pergi lepak kat McD.Omona~nasib baik Liyana bawak laptop dia*~*boleh jugak cari bahan dia.Tinggal nak printer aje.Itu belum lagi dengan Folio Sejarah and Geo nya lagi-.-Ya Allah,aku rasa macam tak ada masa betullah.Semuanya nak kena rushing.

Aku layan twitter harituh.Then terbaca status sorang budak neh "Menyampah aku,fanatik sangatlah diorang neh"Keh,aku admit aku memang terasa bhaii-.-Nak perli tu agak-agaklah kak oiiii.Macam lah kau tak fanatik sangat-,-"Yang kau minat One Direction takde siapa pun perli,inikan kitorang yang minat Kpop.Aku yang tak berkaitan pun sakit hati bila baca-_-"

So,holaaaa May,farewell April.Kbai._.

Hoon bias baru aku haha.Salahkan headband dia yang ohsem plus bunny face dia.Bwahaha,ada orang panggil dia Bunny Hoon*o*