S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



KYAAH (~ ̄▽ ̄)~

Assalamualaikum.

Duhhh,seriously aku rasa macam dah jadi zombie aje asyik berkepit dengan folio-.-Lol nasiblah jadi budak F3.Duduk dalam kelas pulak panas memanjang.AAAA,asal malam je hujan?-,,-Anyway harinih dekat sekolah dapat tengok movie 'The Railway Children'.Lol ahar,cerita tu...ummm bolehlah.Takdelah best sangat tapi lawak.Sambil-2 tu makan keropok sekali.__.Haha,kitorang bawak senyap-2.Then makan dalam aircond dalam makmal bahasa.terasa lain macam pulak makan keropok dalam aircond-.-Then Ain cakap dengan aku "weh,muka Peter macam budak Pakistan".Ahaha,aku tak reti nak jawab apa balik.So,aku teruskan makan balik keropok._.LOL,aku tengok movie tuh seriously aku tak suka maid dia-.-Bapak ahh macam gila kuasa kot.Sedap-2 aje dia nak tampar anak orang tuh-.-Watlek ah,kau bukan pun mayor pekan tu-__-"

Ohhh demmm,muka D.O comel ;o selama nih aku tak layan sangat Exo sebab aku keliru tengok muka diorang.Yeah yeah aku lembap pikap--"Tapi D.O dah ada banyak isteri*cough* so,ahar,aku pass je lah kot.Kyaaa~aku minat aje lah Dragon Exo tuh a.k.a Kris.___.Keh,merepek je lah aku nih.Sungjong tuh nanti mana nak sorok-.-"

Ah,aku tak tahu nak suka sape neh.Tsk,SimSimi,tolonglah aku wehh.Nanti baru aku download android untuk main dengan hang.Eden malas neh-.-Nak main twwittah je kerjanya.Kbai

Teacher,wae you are so annoying?Tsk,your words hurt us.Aish,nvm-__-"