S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



chyoko latte~

Se Chang-ah~waeyo you must be the cute leader?lol-.-
Assalamualaikum,annyeong!
Ayo wasuuupp~Haha,tiru jap Key rap-.-"Aku suka gila lagu Two Moons tu.Suara Key,awesome*~*Especially part "Just gotta keep your belt fastened!".Haha,jahatnya aku-.-First time dengar aku tak cam suara Key 0.0 Tapi rap english dia ohsem.LOL.Berapa banyak kalilah aku nak sebut awesome neh?-_-"

Oh yeah.EXO K-My Lady.asal takde masuk dalam album?T.T aku suka gila lagu neh especially part "nog-a beolin chyoko latte~"Then perkataan harmony aku salah dengar jadi halmeoni-_-"Errr~buat malu jek-.-Tsk,aku dah berjangkit lah neh dengan Kimi bila bab salah dengar neh--"

Pagi tadi ada sportcheck//err betul ke ejaan neh?-.-Aku punyalah bukan main tarik  beg aku terus selongkar barang dalam tuh.Wuyooo selamat tiada barang kpop.Ahar,aku barang suka main sumbat aje dalam tuh.Pfftt,bak kata Aina,tak patut-.-So,jangan ikut macam aku:p Then teringatkan fail lagi satu.Aku check punyalah ada poster Jiro Wang dalam tuh.Erk~jangan ditanya camne boleh ada dalam tuh-.-Aku pun tak ingat bila masa aku sumbat poster tu dalam fail.Aku bukan minat sangat dengan Jiro Wang.Aku minat kawan dia,Calvin Chen XD.Tapi prefect tak periksa pulak fail-.-puihhh.buat penat aje aku mengelabah tak tentu pasal-.-Ahar,jap,apa kaitannya pulaklah Fahreinheit dalam entry kali neh?-.-"Ceit,sila abaikan.fullstop.

keh.sorry jika ada typo.Aku main balun aje nak cepat-.-Haha,aku nak dating pulak dengan youtube.Bye-yeom! ᵔᴗᵔ

haha,Kwanghee so cute here XD