S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ah,aku tak tahu-.-

Assalamualaikum.

Aaa gambar baru DongHun.;~~;
Oh,hai hai hai thur.Lamanya aku tak bukak sarang vampire neh-.-Kyahaha,tadi sekolah cuti sebab hari anugerah.Haha,aku tak heran pun kalau hari anugerah sekali pun.Tiap-tiap tahun aku tengok bebudak yang dapat anugerah selalu dapat tupperware.Tak pun bag,alat tulis,hamper makanan.Ceh.kedekutnya luuuu wahai sekolah-.-Lol,rindu pulak aku dengan pengetua Noraini yang baik hati gila tuh._.

AAA LuHan.Babyface._.

Harinih post aku takde tujuan.Ahaha,aku tak tahu apa jadi dengan otak aku.Lantaklah.Btw,tuisyen Math harinih pelik.Ahar,tapi aku dengan senang hatinya gembira.Hooray!XD Cikgu harinih tak melenting.Kalau tak selalu dah bersedia dah dengar bunyi 'ngauman special' beliau.Haha,then soalan Math banyak boleh jawab.Thank God!oi,siapa cakap Math senang meh sini aku campak kau sampai ke negara Afrika._.Harhar,just kidding meh ;D lol.

Blah la lu folio.menyemak je.Kbye.Assalamualaikum.

Seriously,aku frust gila dengan folio banyak-II neh.Tsk,markah pulak bukan main ciput.-.-'