S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Worse=.=

Assalamualaikum.


Lol,lamanya aku abaikan blog buruk neh.Kdiam aku tahu buruk nak mampos blog neh .__.Aku malas nak edit,lantaklah-.-

Hari nih teruk gila-,-Yep-2!teruk gilaaaa~First,file biru aku hilang T_T Isk,aku neh pelupa gila-.-AAAAAA~dalam tu ada macam-macam benda.Ada kertas exam aku yang last week,poster FTIsland//aku tak tau camne boleh tersesat dalam file aku._.,buku math and blabla-.-Aku dah selongkar rumah.Then,aku kemas balik bila tak jumpa benda alah tu.Haha,rasa pelik pulak bila aku yang kemas rumah._.Then,aku cari dekat dalam kereta.Tarak dapat jumpa jugak=.=Daannnggg~aku dah tak tahu nak cari kat mana lagi benda alah tu :/

Second,AFF pulak buat hal=.=Kan dah nak kena back-up balik sistem acount aku balik.Leceh plus menyampah aku dibuatnya-,-Subscriptions aku habis hilang.Mana aku nak search balik semua cerita tu?Kan dah satu lagi masalah dapat-_____-"Budak-budak lain semua complain subscribers diorang hilang and menurun and...fanfic diorang hilang-.-Tsk,AFF guna sistem apa eh?menyusahkan betoi-.-


Semalam birthday Myungsoo eh?kan?ke hari nih?Lol,aku tak tau T.T.Tapi memandangkan aku nih Inspirit,aku wish jugaklah.Yo MyungKitty!Happy 20th Birthday:D //Erk,ganasnya ayat aku-.-
Lol.aku tengah dalam dilema sekarang pasal fail tu*~*kbye

Aku tinggi ke?Asal banyak orang cakap aku tinggi?.__.