S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Tak puas cuti=.=

Assalamualaikum


Holaaaa Holaaa Holaaaa!AHAHA,lol lamanya aku tak update.Blog pun semakin buruk-.-Ini pun rasanya short entry je kot,aha entah ler-.-Hari ni baru aku dapat line balik.Wuuuu~act aku pinjam line orang sebelah.Haha,sharing is caring,rite?//puih-.-Selama neh pun online guna handphone.Arghhhh,seriously,guna handphone leceh nak taip-2-_-"

Whoa,seminggu tak online banyak keluar lagu baru.Then aku ada jumpa satu lagu baru Shayne.Aaaaaaa~dia hensem*~*Tengoklah kening dia ;3.Tapi Ana cakap suara dia sengau.Hahaha,ceh tak baik kau cakap camtue mak cik alien :p Then Sungha Jung pulak.Tsk,lagu Canon Rock dia daebak~Teheee,rindu kau Sungha:3.Dia bila dah besar makin jadi comel.Ada peluang boleh jadi ulzzang kan?


Erghhh.esok dah mula sekolah.Siyes,aku tak puas cuti sebab seminggu neh takde line aku asyik layan AFF je dekat handphone=.=Then,siapkan homework.Aaaaa~yang aku tak puas hati pasal homework Math laaa>.<.Memang menyusahkan.Esok pun tinggal bawak buku tiru sape-2 yang dah siap.Muahaha,kacang je kan,tinggal tiru je:D haha

Kbaii~ppuing ^-^