S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ssup.

Assalamualaikum.



Ssup peeps!Keh,sumpah harinih kat sekolah aku bengang gila babun-.-Daaaannnnggggg~memang aku sumpah la kan dia kena panah petir kilat or mati dilanggar kereta.Bak kata cikgu Izzah,"biar dia mampos kena langgar kereta mati!".Yeah,aku sayang cikgu nih sebab dia rock and ayat dia memang tak boleh blah.Ceh,merepek apa pulak aku nih=.=

Kay,balik kepada cerita semula.Pagi tadi masuk kelas sebelah sebab time agama memang kena masuk kelas tu.Leceh wooo nak ulang alik ke kelas-.-Then,bila nak dekat habis waktu,baru kitorang perasan yang papan kenyataan belakang kelas diorang ada orang conteng perkataan yang tak elok.pffft,kitorang buat bodoh je la kan sebab bukan kelas kitorang pun XD//evil rite?-.-Even bila ustazah tanya siapa yang  buat kitorang jawab TAK TAHU!Heh,dah memang kitorang tak tahu,nak jawab tahu pulak ke?itu namanya cari pelempang free tue-___-"

Bila masuk kelas,aku straight pergi meja aku nak letak beg.Belum sempat aku nak duduk lagi,dah ada yang jerit"WOIII SAPE YANG BANGANG BARBIE SANGAT TAKDE KERJA NIH CONTENG DINDING KELAS HUH?!".Then,aku pun ikut jugak menyemak//ha ha sesuai ke ayat nih?._.tengok ke depan.Astagah,memang bila baca perkataan yang diconteng dekat dinding tu aku dah maki hamun penconteng dia-.-Bila belajar Sains,cikgu Ramli pulak masuk nak check betul ke tak kelas kitorang kena conteng.Yelah,sebab perkataan yang diconteng tuh ada kata cacian tentang pengetua kitorang.Cehhhhhhhhhh,tak pasal-2 kitorang semua kena soal siasat.Arghhhhhh,aku apa lagi,memang kutuk plus sumpah dia habis-2!kesian budak-2 lain kena sound :/.Then,kena cari cat or pembalut hadiah nak tutup perkataan tu.Aishhh,pokai lagi la duit aku nih nak keluarkan modalnya=_=

Then,lagi sekali cikgu disiplin,ustaz Zubir dengan cikgu apa entah//aku lupa nama dia=.=datang check.Aigoo,datang aje tangkap gambar dijadikan bukti.Eh,kenapa semua cikgu nak tangkap gambar perkataan bangang tuh even nak dijadikan bukti?cukuplah sorang aje yang tangkap gambar tuh-.-Kan tak pasal-2 nama kelas sebelah and kitorang sekali jadi popular dalam sekelip mata.Heeeesssshhhh>.<

Dude!kalau tak puas hati pon takyah la sampai conteng kelas orang bhaiiii.pergi la conteng pejabat pengetua tu!haaaaa,kan lebih puas hati kalau kau conteng pejabat dia daripada kelas kitorang yang buruk.tak yah buang bazir ink dakwat yang kau conteng tuh.Kau nak conteng terbalik ke,menongeng ke,lantaklah,kitorang tak kisah laaaa=.=

Kay,sowie kalau ayat dalam nih ayat celop.Ha ha,bai~

Aaaaaa~buku tertinggal lagi=.=camne nak belajar esok?:/