S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Oh.Bye March!

Assalamualaikum


omagaahhh~lamanya tak online.Bila bukak youtube dah ada banyak lagu baru keluar.Haha,so esok dah masuk bulan April.Fuyooo~cepatnya masa berlalu-.-So,bye March!Oh,and today birthday Jay,suami Wana:3
Ahaha,aku peminat setia Wana unnie,lol.Skin dia semua daebak gilaaa.

Ah,bias list aku hancus TTwTT.Banyak sangat group rookie debut.Dem,waeyo must be cute?Can't resist their cuteness-.-Tapi banyak orang suka cari gaduh pasal bias neh-_-"So,aku dah cop ikhlas dari sudut hati,cewaaaaah iaitu Changsub from BTOB._.Ahar,bagusnya decision aku.Setakat neh aku tengok takde orang minat Changsub.Woooo~aman sikit hati neh-.-Tapi kalau dah ada yang minat tue,aiseh,bermadu lagi lah alamatnya-.-Kenapa aku minat Changsub?Because....fufufu,mata dia*~*First time nampak mata dia,ah mollayo-.-Keh aku tak tau camne nak terangkan.To me he's handsome:3

Kebelakangan neh aku suka tengok penari K.Will.Ahaha,diorang hensem lagi-II yang selalu kena pakai bunga di poket hadapan dia.Dia hensem*~*Then, seriously teringin nak tengok Rooftop's Prince.Ada Yoochun.Aku tengok preview dia pun best.Lagipun lawak especially time diorang pakai baju outfit warna-warni.Yoochun pakai yang warna merah.Then,yang part melintas jalan ikut budak perempuan tuh,aku tak tau keh nama dia siapa-.-Memang comel macam anak-anak ayam melintas:3.Geeeeezzz,youtube ahjusshi~cepatlah uploaded episod pertama Rooftop's Prince-.-

Keh.Bye.Assalamualaikum.

For Namu.You ask me rite about the gif?He is Minhyuk from BTOB.Sorry for telling you the answer at here coz you don't put urs link^-^