S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Is this count as a random?lol-.-


Assalamualaikum.AHAHA,keh asal harinih panas gila?Aku balik sekolah terus beli air coke ._.Aku sekarang dah makin ter'addicted' pulak dekat coke neh=-="Eyyyy,aku sekarang rindu balik nak guna skin warna kelabu T_T lol.Dulu guna skin warna hitam tapi aku neh jenis yang cepat mudah bosan,so aku pakai balik skin warna kelabu neh.AAAAA~idk lah but grey was an unique colour to me._.Anyway kelabu melambangkan...lol,aku lupa-.-HAHA kay just stop at there weirdo-_-"

Dugeun dugeun~omai guard,exam result aku pelik=="Aku nak kata bagus pun tak jugak tapi bolehlah.Aku dapat 3A's.First tengok result aku memang tak percaya.AHAR,sebab sains and KH aku belum dapat result lagi.Tapi...tapi...time exam neh aku langsung tak baca buku.Just setakat selak-selak page tengok gambar ;o But Mathematics,memang aku buat latihan,lol.Sebab aku takut cikgunya,garang bagaikan mak tiri T~T AAAA~I'm freaking hate chu math.Dem you.Aku hampir-hampir nak gagal tapi nasib baik lulus-.-Yang lagi buat aku sakit hati,asal semua budak tengok aku semacam?Tsk,aku tahulah korang tak percaya kan aku dapat 3A sebab aku pun still tak boleh percaya lagi=.=Nasib baik exam kali neh tak susah sangat.Lol

Kbye~assalamualaikum:3

"Dapat 3A's macam dapat straight A je.Kecoh-.-"Hoi,kalau aku tak bagitau kang,korang cakap aku sombong lah ape lah.Puiiihhh,camtu baik diam aje-_-"