S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Improve?

Assalamualaikum
kyaaaa*~* ehem.__.

Yo yo yooo~AHAHA brutalnya-.-Lol,bila nak taip blur pulak otaknya-,-Aaaaaaa~sejuknya harinih sampai aku  dating dengan selimut terus-_-"

Wuuuuuuu~Yeay!Ha ha,macam budak baru dapat phone Samsung Galaxy Player aje-.-Lol,aaaaa~tsk,aku suka gila wehhh bila tengok markah exam aku improve.Kalau dulu markah Math aku dah macam tahap zombie je-.-Now,memuaskan :').Geo pun same.Kyaaaa~aku tarik balik kata-2 aku yang aku forever hate math tuh-.-Yang aku bengang aje pasal tak boleh guna kalkulator plus masa yang diprovidekan,tu je.Wahaha,I love you stupid hand~kalau tangan aku masa tu tak main taram aje tulis jawapan yang entah apa tu,aku tak tahu lah aku still boleh lulus ke tak.Fuuu~selamat-.-Lebih elok kan daripada  budak lain yang tak sempat tulis jawapan,then dapat gagal?:/

Haaaaa~harinih aku duduk tepi tingkap asyik rasa nak tidur aje-.-Masa jawab exam Sejarah tadi,aku berhenti kejap,then pandang luar,mengelamun,then sambung balik.Yelah hari kan tengah hujan,angin pun sedap aje,sejuukkkk~Haha,lepastuh lagu Huh Gak asyik terngiang-ngiang kat kepala aku.Isk,aku pun tak tahu lah apa kena dengan otak aku harinih.Lain yang dibaca,lain pulak otak aku pergi ingat dekat Huh Gak-.-Wuuuu~salahkan suara sedap dia:p

Kay,haha,asal harinih banyak benda lawak berlaku huh?First aku hampir-2 nak terjatuh dari kerusi.Aku ingatkan belakang aku ada meja so aku nak sandar.Nasib baik aku tak sempat sandar-.-Aish,pabo brain-_-Then aku conteng lantai pulak dengan pen marker.Haha,otak aku mereng bila exam kot AHAHA XD.Tak puas lagi,aku warnakan duit syiling 10 sen dengan pen marker jugak-.-Isk,last-2 duit syiling entah mana aku campak=.=

Lol,kay,aku nak sambung baca AFF~Bai .____.

Hurhur,somebody help!I have 'SungHa Fever' -_-"