S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Fuyooo :o

Assaalamualaikum
oi oi,nih aku punye.jangan save.aku haramkan ._.

Fuyoooooooooo~Ha ha,aku tak habis-2 dengan perkataan fuyoooo nih sejak tengok siaran ulangan '2011 Live K-pop in Niigata'.Well,sebab ada Infinite._.Owh,haha,act aku tak tahu apasal aku update nih.Maybe sebab aku takde kerja nak dibuat-.-Padahal esok ade exam lagi.Ahaha,first time dalam sejarah,aku rasa agama senang gilos~Aku still tak percaya laaaaa-_-Aku siapkan exam agama dalam masa sejam daripada masa yang sepatutnya,satu jam.Ceh,buat free sakit jantung aje fikirkan pasal agama tak tentu pasal-.-Then,bm.Aaaaaaaa~lagilah senang*~*.Aiseh,esok math dan geo=.=Tak exam lagi tapi dapat rasakan yang esok mesti susah punyer memandangkan math tak boleh guna kalkulator-.-Aku nak forever hate math lah :/ aku just nak couple dengan bm and bi.Ahahaha,aku benci duduk belakang sekali-.-Kenapa mesti nama aku mula letter Z?Dahlah panas,cikgu asyik tengok arah aku aje-,-Tapi,aku dapat tanya jawapan dekat Anim:p LOL aku happy pasal dapat tengok Inpiniteu banyak kali harinih and jyeahhhh!Bm and agama mesti lulus punyer:D kay aku blah sekarang.bai~

Yahhhhhh!stupid stappler-.-pity my thumbnail :/