S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



feeewit comelnya kau

Assalamualaikum
ahaha,Woo Hyuk lagi--"tapi dia comel._.

AHAR,title tak boleh blah.keh,tipu jer.saje nak gurau.Lol,hari neh entah apa kena dengan otak aku-.-Aku sibuk cari gambar Woo Hyuk.Dem,siapa suruh kau comel sangat,kan dah jadi mangsa 'bias list' aku-.-Eh,nama sebenar Woo Hyuk aku tak tahu T~T.Tapi banyak orang panggil dia Woo Hyuk so aku pun main taram ajelah-.-

Dem,seriously aku rasa bengang gila dengan result Sains aku.Aku dapat C-.-what de fish!aku rasa nak aje koyak kertas exam tu.Aku punyelah susah nak hafal jantung,jenis darah bla bla bla..dapat B pun jadilah.Ni tak.Aaaaa keh aku tahu-.-Tak semua yang kita inginkan akan terjadi.Remember that.Yep-II aku ingat-.-

Tadi tengok Fondant's Garden.AHAHA,keh aku tak tengok keseluruhannya lagi-.-Tapi JungMin comel*~*.Yang paling lawak bila bahasa cina dia berterabur.But itulah kan yang menjadikan dia comel?or it is just my thoughts?keh,lantaklah-.-

Kay The End._.haha,bye.



Keh aku tau kau pandai Math.So,diam-.-"