S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ceh-.-

Assalamualaikum
eh,L-shii,kau pun bengang gak kan?Yeah,hi-5!-.-"

Dem,harinih aku rasa bengang aje-.-Perkataan ceh banyak terkeluar daripada mulut aku harinih.Kay aku tak tau-.-Aku menyampah plus rasa nak maki hamun pun ada.Harinih jadual waktu memang banyak subjek,so aku pun bawaklah semua buku berat-berat tu.Dah macam nenek bongkok dah aku gendong beg berat neh-.-Then sampai sekolah masa perhimpunan cikgu bagi tahu yang budak F3 dan F5 harinih satu hari ada aktiviti ceramah.Aku pulak dah mula buat muka what-the-hell?AAAAAA~Hoi tahu tak harinih kitorang banyak buku kena bawak,last-last dapat tahu tak payah belajar.Buat sakit badan aje aku gendong semua buku tu-.-Keh,aku menyampah frust semua tu ada,ceh-.-Yang lagi sakit hatinya,cuaca dah ler panas,lagi buat aku rasa nak marah tak tentu pasal aje-.-"Nasib baik aku sempat ambil kertas,then conteng-conteng pasal Infinite kat situ.AHAHA,baru aku rasa best sikit.

Time ceramah waktu kedua,abang-abang dari *cough* MSU  bagi ceramah pasal camne nak dapat A dalam exam.Keh,aku pun dengar aje lah.Tapi yang aku pelik asal time ceramah neh aku tak mengantuk?Dem,selalu dalam ceramah,akulah yang selalu tunduk kepala then pejamkan mata,tidur.Tapi kali neh tak sebabnya,tsk,abang neh suka buat lawak-.-AHAHA,bayangkan kalau selalu orang luar datang sekolah bagi ceramah mesti guna LCD bagi note bla bla bla...tapi abang neh guna video raja lawak pulak-.-Yelah,dah dia nampak semua macam zombie nak tidur aje,dia pasanglah video lawak-.-Then abang kedua bagi ceramah pasal kerjaya.Keh,act bab neh lebih kepada F5 tapi kitorang dengar je lah-.-Tsk,aku dengar siapa nak jadi doktor pakar,gaji dia tak limited tapi aku takut darah,so aku abaikan ._."Itu siapa yang ambil aliran sains lah.Then yang aku dengar lagi,pasal jadi pilot.Erk,aku memang nak jadi pilot tapi...dem,abang tue.Boleh dia cakap dekat Malaysia dah pack.So,aku fikir,buat apa lorh belajar penat-penat dapat jadi pilot,tapi tak dapat pandu kapal terbang?Abang tu cakap lagi yang jadi pilot tapi tak dapat pandu kapal terbang tuh cari kerja sambilan macam kerja kat 7-Eleven.Alahai,kesiannya aku dengar-.-


Abang tu cakap jangan risau sebab kalau tak dapat jadi pilot,ada lagi satu yang macam pilot tapi lagi special sebab gaji dia tak limited dan akan sentiasa bertambah and also 2 kerja sekaligus.Aku pun dah mula rasa macam fuyooo~mesti daebak kan?Teheee,its aircraft!Kalau tak faham,google eh?._.Aircraft best sebab dia macam jadi engineer,design kapal terbang,pasang itu ini,and last sekali boleh pandu uji hasil kerja kita.Awww,2 kerja yang ohsem*~*So,aku rasa aku dah jumpa kot cita-cita baru.Haha,thanks kepada abang tu sebab cakap pasal pilot dah pack semua tue.Cewaaaahhh,ayat tak boleh blah,puihh-.-

Kbye.sori kalau babbling panjang sangat then tak kena tajuk-.-Duhhh,i'm so frust today.Ppyong~

erk,dah tengok preview cover majalah Yezzz!keluaran April?Bang&Zelo jadi cover dia*~*Tapi duhhh...untung Izara Aisyah dapat photoshoot dengan diorang..or its photoshop?Keh tak tau-.-Click here