S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



BOO exam -.-

Assalamualaikum
hewhew,Hyung Seok comel *~*sape copy aku pancung kau._.

Huffftttttttttt~esok exam-.-seriously,time exam aku memang suka buat revision last minute.Then,grade alahai....mesti ciput punyer-,-Ohhhhhh,aku baru tahu perasaan budak kelas bawah upgrade kelas.Aku tak pernah rasa sebab dah biasa dengan feeling tu.Tapi budak yang baru upgrade kelas semua cakap masuk kelas first dah kena pressure.Alahai cik kak=.=Biasalah kan kelas first kena tekan buat itu ini.Then,salah sikit kena denda,rotan and blehblehbleh.Aku pun bila masuk SMK dapat masuk  kelas first dah mula mengelabah sebab takut dapat pressure.Tapi bila dah lama-2,okelah,dah biasa dengan semua tu.Then,setiap tahun,cikgu tu jugak yang mengajar subject yang sama.Rasa,macam nak tidur bila hari-2 menghadap muka bengang yang sama aje-.-Eleh,macam kau tak pernah rasa  kan?:p

Wuuuuuuuuu~EXAM-__-".Esok ade exam agama.Aku tak tahu lah aku boleh ke tak ingat semua fakta tentang sirah lagi-2 biodata semua tue.Bila dah hafal,nak hafal yang lain,dah confuse sebab bercampur-campur-.-Yelah,otak aku kan seposen , macam byeongari-.-Then,english,aaaaaaaa~bestnya literature tak masuk._.Tak payah susah-2 aku nak ingat perkataan yang berbelit-belit tuh.Hey,english is not my first languange dude--"Math pulak,geeeezzzzz,paper 1 and paper 2 campur.Alahai,tak dapat guna kalkulator-.-menyusahkan hidup betullah sape yang buat paper nih.Tak reti ke nak senangkan hidup pelajar kau sikit?

Btw,banyak orang wish aku gudluck dulu dalam exam,tapi kenapa takde luck nye pun?ha ha,kucing betul lah-.-lol,bai._.

Hoi hoi hoi,kau ambik majalah epop aku semata-mata nak ambik no.fon minah hot?kau ni kan memang mata burung betoi lah aku cakap-.-