S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Alahai=.=

Assalamualaikum

kyaaaa~tu Amber kan?hensemnya.haha._.

AAAA~minggu depan memang kitorang satu kelas masak-.-Tadi exam math memang banyak budak tak dapat siapkan test tu.Yelah,kitorang dapat masa 1 jam je untuk siapkan benda alah tu.Mana sempat!Aku pun kelam kabut siapkan jawapan masa last minute.Ah,taram aje lah janji tak kosong.Duuuhhhh,siap sedia aje lah jalan itik minggu depan.Tak pun dapat rotan as a gift-.-

oi oi oi,Farhan!!!aaaaaa~aku bila ada masa free nak ikut pergi camping barulah korang sibuk nak tunda pulak=.= Asal  tak bagitau awal-2?Dude,nasib baik aku tak mintak lagi surat kebenaran.Aku tengah  happy nak pergi camping dengan kanak-kanak ribena yang lain*cough* tetiba kena tunda pulak-,-Nanti bila nak minta lagi sekali suratnya,tengok-2 dah habis kena rembat dengan budak F3 yang lain=.=

Oh,harinih exam bi senang:D Ha ha,itu pun main hitamkan aje jawapannya-.-Lol,then time exam Geo aku asyik tanya jawapan aje kat Anim.Aaaaa~seriously,Geo F1 aku dah lupa balik-.-Itulah,orang buat revision dalam kelas,kau boleh sedap-2 lagi tidur.Padan muka!Eh,banyaknya unpleasant things yang terjadi harinih-_-"
AHAHA,oke oke bai ^-^

Haha,lol,Syikin tanya nanti exam Sejarah kalau dia tanya siapa Residen British kau nak jawab ape kalau asyik baca e-pop aje.Then,boleh pulak Linda cakap 'Lee Min Ho' residennya-.-