S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Wassup Peeps?


Assalamualaikum and hye!
Nali nali nalina....haha,Block B awesome dude!Eh,nanti,biar aku kira jap berapa lama dah tak bukak blog nih.1,2,3...what de...seminggu?Lamanya aku tak on9=.="Wokay,aku tahu banyak orang pening dengan blog aku sebab aku suka sangat selalu tukar skin.Aaaaaaaa,aku tak boleh hentikan tangan aku yang gatal sangat suka tukar skin.Mianhae-.-Korang sabar je lah dengan teman ye?:D

Wehhh,homework kau banyak tak?Isk,homework aku just Math and Pendidikan Islam tapi still terasa banyak lagi-_-"IDK.Camne aku nak buat Math nih plus agama nih?Otak aku pun dah konfius dengan Method math yang berbagai tuh-.-Then,ustazah suruh buat homework dicampurnya macam2 bab.Tak ke konfius kalau dah campur2 macam nasi goreng campur?LOL,aku yang tak duduk asrama pun terasa stres apalagi korang yang duduk asrama.Lagi kebaboom kot macam kawan aku yang dekat asrama sana tuh *~*

And...aku harap grade Math aku and Science meningkat:3 Seriously,belajar Math memang menggeletar tangan eden sebab cikgunya garang=.=Haish,sabar je lah.Then,Science pulak belajar macam nak ambil exam jadi doktor aje-,-Blood,heart and blablabla.Isk.Aku.Takut.Darah.;_;Hewhew,aku dah merepek balik._.Kbai.Assalamualaikum:3

Daaaaanngggg!Happy Birthday evil Kyu;3.Mianhae for the late wish-.-