S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Undefined title=.=

Assalamualaikum

Daaannnggg~aku tak reti bab intro-mengintro nih-.-Boleh tak aku straight forward aje?haha,mood aku cam keling jeee=.="sekejap happy,sekejap macam alien pulak.aish,aku pun tak tahu.

Hari nih kelas sengal semacam jeh.datang sekolah pun rasa macam nak tak nak aje belajar.First period KH,Syikin memang saja jeh la kan cari pasal dengan aku.main-main sorok kertas pulak.kan dah renyuk kertas tu aku buat.agak-agaklah bhaiii kalau nak joking pun dengan aku.orang tengah kejar masa nak siapkan benda alah tuh.then second period Math,memang dah kecut perut.kelam kabut pergi kelas Math tinggal nak siap pasang telinga aje dengar suara 'mengaumnya'.hoho,tapi thanks kepada Huey Pyng,sebab dia selalu orang yang pertama datang awal ke kelas Math,so group perempuan terselamat.fuuuuuuu~selamat aku hari nih.tapi group lelaki pulak kena denda jalan itik sebab datang lambat.haha,memang semua gelak diam-diam aje lah kan sebab takut kena sound.kay tapi aku tetap tak puas hati.kenapa aku dapat cop lazy?waeee?!

Yeah,petang tadi tak ada kelas muzik.memang semua budak happy tapi still kitorang ade kelas muzik time last period.Then,kitorang diberi assignments suruh buat tanda nada and blablabla.aku,magvine,mia,kimi,nazril,ahoi and ben satu kumpulan.lol,kitorang aje rasanya yang banyak ahli-.-haha,kitorang memang blur,tak tahu nak buat ape.then,kimi and balqis tolong ajarkan.kimi cakap memang macam keling=.=sekejap nak guna 1,2,3,4...then tukar pulak nak guna pak bum versi kompang.

kimi:wehhhh,salah nih.buat balik semula.
balqis:ya allah!betoi la.
kimi:yang minim nih sepatutnya sekali saje tepuk tapi sebut 2 kali.
magvine:mia!tolong tulis kat sini!
kimi:zue,salah tuh.haaaa,buat balik semula.
aku:wehhh,kelam kabut ah susunan not kite=.=
kimi:ntah,berebut kertas,mata aku pun juling nak tengok menyenget not nyer.last-2 aku pun salah jugak-.-


wooooo,akhirnya kitorang boleh buat serentak  lepas banyak kali bergaduh.haha.tapi kimi still suka sangat cari pasal dengan aku=.=Lol,bye-yeom~

yippee~meja aku banyak gambar pooh=.=disemakkan sekali dengan gambar Infinite.haha,aku sorang aje ke yang pelik mejanya di kelas?=.=