S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ganas=.=

Assalamualaikum.


Kay,abaikan tajuk entri.Hari nih aku memang ganas kat sekolah.Heh,memang betul pon aku ganas-.- isk,aku memang pelajar yang bagus-,- aku still tak tahu bila aku akan exam padahal sekolah lain dah mula buat preparation.yang pasti nanti mesti aku buat revision last minute--" humphh,aku takut babeng nak ambil exam science and math iaitu bab yang paling gempak dalam hidup aku.lol kfine,aku syukur gila hari Sabtu tu aku datang sekolah.Ceh,kalau tidak banyak benda nak kena buat sebagai denda.Nanti kena tulis essay pasal apa tak datang sekolah,then kena sound dengan cikgu Math plus dapat hadiah sekali tuh,rotan-.-Fuuuuuu~tengok ajelah budak-2 yang tak datang sekolah hari tuh kena rotan.


Geeezzz,harinih aku tak tahu apa masalah Ms.Mustache*cough* , Ms.Photographer *cough* and Isteri Kimi *smirk*.Hari nih diorang gila-2 woo.Diorang boleh kata aku suka mamat sardin *cough* sebab dia baik dengan aku and aku baik dekat dia.eh,sama je lah kan-.-" aku memang bengang tahap babun la kan.Nanti mana aku nak campak bias-2 aku *cough* .hoho,fine,sila abaikan juga bab nih-.- Tsk,daripada aku suka mamat sardin tuh,baik lagi aku suka dekat Tan Wei Zhi.Lagi hensem*cough* haha,muka pun dah macam mamat korea*~* tapi tapi.....erghhh,dia tuh berlagak!kalau tak mesti dah kawan dengan dia=.=eh,asal aku banyak batuk dalam nih?lol kfine.bai~

Mrs.Mustache hari nih craziness overload sampaikan aku terkena sekali virus happy go lucky die-.-