S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



eh,what?(¬_¬)

Assalamualaikum:D


Masuk bulan 2 nih aku macam orang hilang akal.Macam orang amnesia pun ada.Yelah,banyak benda nak kena buat lagi-lagi aku nih tunang calon PMR.Nak kena kejar masa lagi,pergi kelas tambahan,koko and blablabla about school activities.So,kelas tambahan pun dah mula,balik pun macam orang baru balik dari office.K,memang penat tapi best.Lol,aku pun dah mula couple suka Mathematics:D Haha,mathematics nak kena cikgu garang baru boleh aku faham.Kalau tak,memang ada aje yang jadi mangsa pertanyaan aku-.-Seriously,nampak banyak nombor,then aku confuse.Rasa nak cekik aje nombor tu=.= Uh,abaikan aje lah-_-"

Fuuuuu~pagi tadi sekolah.Aku tak nak pergi sebenarnya,tapi...tapi ada Math.Aku pergi jugak sebab risau kena sound aje dgn cikgu.Aku tahu nama aku sedap sebab cikgu suka mentionkan nama aku dengan budak lain//kay,poyo-.-.And another reason sebab aku pergi sekolah sebab aku nak bagi 'thundershock' pikachu dekat Ana.Aish,budak tuh memang tak pernah serik kenakan orang.Daaannng~nasib baik aku tak mimpi benda tu.Ada ke patut mak cik alien tu bagi gambar hantu pocong.Ya allah!dah lah besar gambarnya,terbeliak lagi matanya.Rasa nak cekik aje ana tuh!apalagi,zooooommm~aku bukak youtube dengar lagu sekuat-kuatnya sampai nak pekak rasanya.Mrs.Mustache pon dah terkena tapi lagi teruk dari aku.Uhm,seingat aku bukan ana yang prank dia//eh,betul ke?aku lupa=.= dia dapat link yang tulis ape entah,dia bukak tapi tak tengok lagi sebab mata pandang youtube.Then,dengar suara orang mengilai.Dia pergi link tadi terus nampak muka puntianak.memang mula benda alah tuh semakin lama semakin dekat then melekat kat screen.Haha,dia dah gabra,terus tutup.


Bulan 3 ada exam.Kay,aku benci perkataan e to the x to the a to the m!examnya tak tentu tarikhnya lagi,tapi apa yang pasti,Math punyer,aku dah panik balik.Diorang cakap form 1&2 semua masuk,form 3 bab 1&2.Kay, form 1&2 takde hal punyerrr!tapi...erkkk,form 3 bab 1&2 kitorang tak belajar lagi=.=kitorang lompat bab 5 sebab nak fokuskan paper 2.aiseh,whatcha gonna do?-_-".sempat ke nak belajar semua tuh?

Ssup.Bai~

ehhhh,harinih encik.sardin baiklah!haha,sebab gang dia tarak mali!kalau tak,get ready to be glare by him.seram bila dia jeling orang camtuh=.="