S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Daaaanngggg~Tired=.=

chandoo:

5 hectic days out and about Seoul, South Korea

Assalamualaikum and annyeong!
Fuuuuuuuuu~ini entry pendek a.k.a cikai//lol apa celop-.-".Aku nak tidur tapi tak nak pulak matanya tutup-.-.Kay seriously minggu nih penat gila//act hari2 penat-___-".Goshhhhh,aku tak tahu budak F3 ada banyak kerja khusus kena siapkan.Dan,haishhh,harinih  Ben asyik cari pasal aje dengan aku T.T.First,dia ambil ruler aku time aku tengah terdesak nak pakai.Geeezzz,nasib baik muka kau hensem Ben,kalau tak dah lama aku cepuk kau==".Tak lama lepas tu,bahu aku pula jadi mangsa hempuk dia-_-.

Uh huh,esok ada majlis angkat sumpah dan ambil surat watikah.Omaiiii,sumpah aku rasa tak nak aje datang sekolah esok.Nanti kena berdiri tengah pentas depan orang ramai and so on.Hahaha,aku rasa satu kelas pun rasa macam aku XD.

Kay,bai :3

hujan!hujan!hujan lahhhhhhh esok!aku taknak ambik surat watikah and angkat sumpah depan orang ramai-_-'