S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



:'o

         kyunq:


Hoya and Woohyun dancing along as fans sang Paradise, and getting side-eyed by Junhyung.

#b2st is judging you

Annyeong and Asslamualaikum:D
Fuyooo,haha,aku tak mau letak tajuk-.- Aaaaaa...esok merentas desa.Isk..malas gila nak pergi sebab petang esok pun ada tuiyen lagi.Awww,mesti penat:\ Seriously,ustaz memang dah siap ugut kalau tak datang kena lari satu padang sekolah.Lagipun markah ni nanti masuk dalam kokurikulum.

Tsk,semalam masa raptai latihan merentas desa,aku duduk belakang sekali dengan linda and Lau.Kitorang malas nak lari.Yeay,aku memang tak suka bab lari-berlari nih=.=Then,depan aku Ben and Ahoi.LOL,diorang memang childish gila.Main lari-lari then main tolak-tolak masuk dalam lumpur//ayat alien-..- Haha,masa  aku tengah sedap layan lagu Troublemaker//Lau pasang lagu tuh-.- Ben terjatuh dalam lumpur.Erk...means just kasut dia aje termasuk,dia sempat lagi mengelak.Hoho,Ahoi tolak.Tsk,Ahoi,aku memang salute gila kau sebab kau orang pertama yang berjaya buat Ben jatuh.Even aku pun tak boleh buat biarpun nak balas dendam XD. Hihi,memang budak-budak depan aku semua gelak macam pontianak-.-LOL,then aku pecut ke depan.Lepas tuh jalan macam siput lembab balik.Fuyoo,memandangkan Ben ada kat belakang aku,memang aku puji kasut dia cantik:p Dia just sengih aje.Tapi.....tapi....tapi....tsk,masa tuh baru aku sedar masa dia senyum tuh memang comel.And aku pandang banyak kali muka dia ada iras Dujun dan Lee Jun Ki :'o 

Kay,stop the nonsense-.-Tsk,banyak gila ayat alien o_o.So,paipai;3

Erghh,phoneeee,nape baru sekarang kau nazak huh!?Isk T_T