S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



New Environment

Tumblr_lx7p37hpaw1r5k6zwo1_500_large

Assalamualaikum and  gimme your holaaaaa XD
Weeeee~tahun nih,aku sebagai budak Form 3 memang terasa awkward dengan suasana persekitaran yang baru.Kelas baru,kawan pun ada sebahagian yang baru and ada still dengan aku lagi.Lagi-lagi tempat duduk aku.Aaaaaa~wae aku kena duduk belakang sekali?Berjiran pulak tuh dengan dua ekor beruk=.=Aish,sengsara bhaii kalau dapat jiran camtuh-.-Tak boleh concentrate eden.

Hari Khamis tuh ade Math.Datang sekolah memang menggeletar tangan fikirkan pasal Math.Harhar,padahal Math waktu ketiga.Tapi aku still menggeletar sebab terlalu fikirkan pasal cakap budak-budak kelas aku yang cikgu tuh garang gilos.Then,kalau exam dapat B or C kena jalan itik keliling sekolah.Aaaaa~pengsan aku macam tuh alamatnya.Isk.Tapi bila dah belajar dengan cikgu tuh,rasa best pulak sebab kita faham.LOL,kena garang baru faham-.-

Haha,time waktu BM,cikgu tak cam aku-.-Isk,sampai hati cikgu kan?T.T Dia ingat aku budak baru-.-Then,baru dia sedar.Dia cakap muka aku dah lain=.=Aaaa~mungkin sebab aku duduk belakang sekali,so dia tak kenal aku.Anyway,arigatou Gozaimas songsaenim sebab cakap muka aku dah lain-.-

Whoa,kerja sekolah aku dah bertingkat-tingkat nih!Siapa nak tolong buatkan untuk aku XD.Haha,just joking.Baru bulan pertama dah mula rasa stress pasal homework segala==Erghh,homework,why do you exist huh?//ForeverHateHomework._.

Kay,Bai.Aku nak layan Tin Tap Teen Top XD.Ddiyong~

aaa~esok tuisyen.Bulan 3 nanti pun sekolah adakan tuisyen jugak.Penatnya hidup jadi budak PMR nih T^T.Semua nak kena kejar masa-.-