S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Contest:Me and Him by Fyrah



Heyyo!Wassup?Hehe,i gotta tag by Irah.Thanks so much!LOL aku nak cuba nasib jugak. Hadiah dia yang first nampak best aje.Sebuah novel.Isk,aku kalau nampak novel memang nak aje.

Syarat-syarat:
1.Korang kena jadi ahli blogger!
2.Korang kena follow blog Fyrah  dan like fanpage Fyrah!
3.Tulis satu entry tentang si DIA korang(tak kisah entry panjang or pendek)...
 Tak kisahlah si Dia tu BOYFIE ke,ARTIS ke,....janji yang tu si Dia korang!>Tajuknya Korang letak:Contest Me and Him By Fyrah!<
4.Letak gambar si Dia korang(at least 3 photos)...Tak kisah gambar korang berdua or gambar si dia je..
5.Tag at least 3 rakan korang....pastikan dorang tahu!
6.Last but not least,letak link entry tadi tu dekat kotak comment blog Fyrah!
Da Story~


Ada suatu masa dahulu//cewahhh:p aku tengah bosan,so aku pergi layan tv.Tapi masa tu tak ada satu cerita pun yang menarik,so tergerak hati nak tukar channel 391(KBSW).Kebetulan masa tu Infinite tengah buat persembahan pertama mereka iaitu "Come Back Again" di Music Bank.First aku perasan muka L.Mata dia menarik tapi aku tengok lama-lama seram pulak=.="Tak lama lepas tuh,aku perasan ada seorang ahli Infinite ni muka dia  comel gila~Memang bila first time nampak dia,memang dah jatuh hati betul XD.Namanya Lee Sungjong atau lebih dikenali sebagai maknae or Diva Sungjong.Dia lahir pada bulan 03 September 1993.Bermula dari situlah aku mula meminati dia:3 So,The End~

Harapan:Harap sangat dapat menang novel tuh!

Saya Tag:
-Ena , Anies , and Nad

So thats all.Kbai.Assalamualaikum.