S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Busy,Tired.Mixed randomness-.-

LOL,agaknya nilah muka aku sekarang.Frust semacam=.="



Anyeong and Assalamualaikum
Weeeeee~aku minggu nih memang sibuk and penat.Isk,dengan tuisyen lagi,latihan rumah sukan,kelas muzik,merentas desa,kokurikulum lagi and so on.Erghh,banyak gila aktiviti tahun nih==Aku nak kehidupan aku yang dulu balik.Happyly being a kpoppers 24 hours-_-" Kay,stop it.

Tadi masa rehat aku memang lapar gila.Aku seret sekali Yaya pergi kantin tapi tak jadi makan.Just minum air je.Erghhh,rehat sekolah menengah atas memang teruk!Sesak gila,then aku pulak tak dapat beli makanan=.=Aku dahlah jenis yang pemalas kalau nak bawak bekal ke sekolah-.-

Btw,thanks unnie Eyla sebab mentionkan saengie sebagai follower ke 100.Isk.Terharu nih.First time bertuah dapat jadi follower ke 100.Anyway,arigatou gozaimas unnie//tunduk 90 darjah:3

Whoa,sorry kalau aku merepek.Aaaaa~kepala aku pening dengan semua aktiviti tahun nih=.=Kbai!

Mia!Aku nak novel Hlovate sebagai treat,neh?Hehe:p