S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Bahasa Alien==

Rindu suara Woohyun kat Immortal Song ._.
Assalamualaikum.WEHHHH.Hahah...aku still ada lagi effect daripada bahasa alien cik ana==.LOL dari petang tadi aku tak habis2 main lawan tweet dengan Ana pasal bahasa alien.Haha,lepastuh lama-lama otak aku pulak mereng main lawan tweet dengan dia.Ayat dia power plus ganas.Isk,tapi aku tetap jugak balas balik peluru,eh silap,tweet  dia:3.
LOL..tolong ignorekan background dan nama aku.I'm still have a childish mind==

haha..akhirnya just boleh bertahan sampai tengah malam lawan bahasa alien.Hewhew._.otak dah K.O.Then,dia offer lagi nak ajar bahasa alien.Ahahaha,now aku tahu nickname kau apa cik ana.Cik Merepek yang baik hati.Haha,pening nak tembak balik tweet dia yang power tuh.So,tergantung kat situ aje.Takpe,esok aku sambung balik tembak tweet kau//evil smirk._.

And...hari nih aku asyik layan MV Lee Hyun yang Baru,ALi, dan 4Men.Aaaaaaa~suara diorang the best!Ahahaha,so that all.Nanti terkeluar pulak bahasa alien kat sini==kbai.Asslamualaikum ^~^

Wow,trending pasal #IKnewItB2ST XD