S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ahahah tak lawak lah=.=



Assalamualaikum.Wehhh haha aku tak tahu asal hari nih asyik nak gelak macam orang gila aje.Apalah-.-Hari ni aku satu family pergi rumah saudara kat Jeram,Selangor.Hoho,over excited nak pergi rumah saudara sebab   mak cik kat sana ada bela banyak kucing XD. Tapi tadi pergi tengok tinggal sikit aje kucingnya.Yang lain dah mati D;.And seperti yang aku jangkakan,dekat sana ada lagi dua orang makhluk allah Lol,maksud aku dua-dua abang sepupu aku .Isk,bila masa diorang jadi hensem nih?Ah,sudah._.Masa tengahari tu,aku tengah sibuk layan AFF sambil charge henpon,tengok abang sepupu aku yang no.2 tuh tengah sibuk layan Lawak Kampus.Adoi,dah 20 lebih pun baca komik lagi ke?-.-Then cuba teka,hoho.Dia tertidur sambil peluk teddy bear.Whoaaaa,memang aku rasa pelik gila tengok lelaki tidur peluk teddy bear tapi pada masa yang sama mungkin comel?Ehem,entahlah maybe teddy bear tu kot yang tarik perhatian aku=.=Tapi tak lawak lah-,-

Now,aku dah rasa makin teruk pulak==Kerja lupa nak siapkan,buku teringgal kat sana sini.Ahahah,maybe aku kena jadi lebih berdisiplin kot dan cuba adjust masa.Sekarang  nih rasa macam tak cukup masa aje-.-Dengan tuisyennya ,kelas tambahan dan kokurikulumnya lagi-.-Aku nih dahlah jenis cepat mengeluh hewhew._.Btw,doakan aje lah yang tahun kita dapat survive dengan tabah.Amin.

Hoho,hari nih aku nampak banyak monyet.Uhm,musim monyet kot sekarang?Haha,tapi monyet tu asyik tengok semua pelanggan even aku.Erk,tak lawaklah bro tengok aku macam tuh-.-Macam nak telan orang hidup-hidup aje.Ahahaha,kbai._.Assalamualaikum"~"