S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Worst-.-

Tumblr_lwh3wfcffo1qlf4yao1_r1_500_large
kyaaaa~berapa hari tak jumpa dah semakin comel;3



Assalamualaikum | Annyeong
Haih,aku tak tahu nak cakap camne.Minggu depan dah nak sekolah balik.Buku sekolah pulak tak berbalut lagi nih.Harhar,aku suka buat kerja last minute-,-Actually,sebenarnya aku takut  nak pergi sekolah.Yelah,minggu depan dah masuk form 3.Haha,aku takut dengan PMR.Bila fikir banyak kali,rasa macam tak dapat  nak score straight A's.Lagipun aku memang ikhlas kalau Math gagal.Grrrr,aku dengan nombor takde jodoh=.=Apa nak jadi,jadilah.Tch,tapi...um,abaikan-.-"

Yeah,aku tak sabar gila nak tengok member baru SM Ent.EXO!*drum rollssss*Tao comel and kewl~Haha,dia pandai martial art pulak tuh.Kai dan LuHan pun kewl jugak tapi Tao lagi ohsem kowd,bagi aku:D
 
Kay,rasanya dah takde apa dah aku nak merepek lagi-.-Bye-yeom!

Erghh,malasnya nak balut buku-..-