S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Tukar skin,again=.=

   
       
awww,Jenny &Juno forever<3
Annyeong | Assalamualaikum
Hewhew*gelak style baru*aku tukar skin lagi.Luls,tangan aku tak mau duduk diam.Lagi-lagi tengah bosan sekarang nih-.-

Whoa!sekarang banyak erk hot issue.Lagi-lagi pasal Tengku Sophial tuh.Puiii.Aku tak mau kutuk pape pasal dia.Biarlah dia sendiri pergi jahanam dengan Jesus dia tuh=.=
Haha,aku rindu sekolah.Kay,aku tipu-.-Hehe,aku rasa aku lagi rindu kot meja aku kat sekolah tuh.Ceh,mesti dah berhabuk plus bersawang.Hoho,aku sayang meja tuh sebab bila bosan aku suka conteng nama Infinite kat atas meja tuh.Nyahaha,then nasi ayam.Nyum nyum~it was the special menu every week!Then,aku rindu nak buli Ben.Harhar,bukan buli betoi-betoi.Just main-main jew.Lagi pun dia lah budak cina paling aku sayang.!Waeyo?Tch,dia pandai Math,baik hati pulak tuh bagi aku tiru plus ajar aku camne nak berkawan baik dengan Math-.-Aku dengan nombor takde jodoh,so still tak dapat A lagi in Math-_-".Yeah,another thing is dia gempak dude!Hahaks,dia suka buat sepah kat bawah meja aku=.=Ceh,mentang-mentanglah kau duduk depan aku yerk!So,apa lagi,mulakan lah misi perang!Masing-masing dah siap pegang pencil box.Tinggal nak mulakan aje misi pukul-memukul.

Haish,aku dah mula merepek balik-.-Huhu,baik aku choww dulu sebelum bertambah merepek kat sini.Bye-yeom~!