S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



RickJoe?Alechangjo?

mian-.-aku main ambik je apa yang aku nampak depan mata.LOL=.=


Annyeong | Assalamualaikum
Hahahaha!Seriously,aku sekarang nih tak boleh nak berhenti ketawa.Semuanya pasal RickJoe and Alechangjo.
Tak kenal ?Har har , takpe.Sape yang baca fanfic ' I Got Married...to Teen Top?' mesti tahu.Haha,kay aku nak bagitau lah nih._.Watak utama dalam fanfic nih,errrr,heroin dia lah,act aku tak tau nama dia ape sebab writer suruh reka nama sendiri.Aku bagi nama Park Min-Min.LOL-.-Dah nama tuh je yang melekat dalam otak aku,so aku guna je lah.Dia kononnya kahwin dengan Teen Top.Ala,macam WGM. Dia cari maklumat Teen Top kat internet sebab dia tak kenal sangat Teen Top.Then popped out lah satu web fanfics yaoi(boy x boy)//paham kan?==  tentang Ricky + L.Joe=RickJoe.

Then dia bacalah.Lepas habis baca part RickJoe tuh,dia dah mula geli geleman plus seram sejuk sebab,cuba korang imaginekan Ricky couple dengan L.joe?Hewhew,tak dapat eden nak bayangkan-.-"Cepat-cepat dia tekan button [X].Seterusnya,dia baca pulak bab CAP X Niel.Owh,suppose to be N.A.P couple?Aish,mollayo=="Hahah,dia mula buat muka 'OMGWTF' expressions.Then,dia kuatkan lagi semangatnya untuk baca bab yang seterusnya about Ricky X Changjo.Hehe,bab nih paling best sebab lawak:D Korang bacalah sendiri kat sini sebab aku asyik rasa nak ketawa aje baca part nih.Hahah,aku siap boleh imagine lagi Ricky nyanyi Alechangjo tuh:p

L.Joe X Chunji?Kfine,aku tak paham sangat part nih.Lagipun macam pervert semacam.puihh-,-Hoho,then Teen Top pun baca sekali fanfics tuh.Haha,tak sampai berapa patah ayat dia baca,Ricky dah lari ikut Park Min Min.Disebabkan fanfics tuh,diorang tukar partner room mates masing-masing.Hehe,lepasnih nak baca pulak My Secret Nerdy Boyfriend.Ada L&Infinite~

Har har.see?aku suka merepek sorang-sorang-_-"Okay,bye-yeom-.-

Ale-alechangjo,ale-alechangjo~Kahkah(Y)