S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Random post.

                
“‘Cause I wanna see you break it down for me.”

Annyeong | Assalamualaikum
moshi-moshi:')haha,aku tak tau nak bagi tajuk ape== Lagipun mood aku sekarang tengah random.Rasa macam nak merepek aje-.-LOL.Kempunan sebab tak dapat pencil case Super Junior-,-Aku dah ajak abang saudara aku pergi kedai tuh tapi dia takut nak pergi area situ sebab bahaya.Ceh,tak gentleman lansung abang saudara aku sorang nih=.=

Yeay yeay XD.Haha,tapi abang saudara aku baik pulak nak belanja tengok wayang.Ehem,alang-alang dah ada orang nak belanja,apa lagi,aku mintak nak tengok Twilight Saga:Breaking Dawn part 1.Hoho,patutlah baik hati nak belanja.Rupanya ada udang di sebalik mee batu.Haha,dia bawak sekali awek dia.Tch,nak tunjuk gentleman lah tu-,-Dalam kereta awek dia tanya macam-macam soalan macam polis.Form berapa lah,anak ke berapa lah and so on.Tapi aku jawab yang tertentu aje .Masa dalam pawagam,aku dengan adik aku tengah sibuk berebut air Pepsi,diorang lak boleh sempat lagi bisik-membisik.Haha,maklumlah,budak bercinta=.=Time kiss scene tuh,memang aku dah siap sedia tutup mata dah.Adik aku je belum sebab tengah syok makan popcorn.Then abang saudara aku nampak,dia siap bagi warning lagi suruh tutup mata.Haha,ceh,so tangan aku lah yang mewakilkan tolong tutupkan mata adik aku.Huwaarrrghhh!Ending dia best siot.Time Jacob macam boleh nampak future anak Bella tuh.Waaaa~cantik anak dia*angguk2*

Habis jer layan drama Twilight,kitorang lepak-lepak kejap kat One Utama tuh.Kan dekat ground floor macam ada pentas//kalau tak silap aku==.Ceh,boleh pulak dia mintak aku jadi photographer suruh tangkap gambar dia dengan awek dia tuh.Awek dia dah malu sampai pipi merah.Haha,aku cakap lah nak upah.Tapi aku tahu dia takkan kasi punyer-_-"Time naik elevator,boleh pulak dia citer awek dia yang usha dia dulu.Aku just senyum aje lah.Haha,first time aku nampak abang saudara aku poyo semacam.Act banyak lagi nak merepek pasal wayang nih tapi takut semakin merepek lak.Post nih pun dah merepek semacam._.Hehe,so adioss dude!Ddiyong~

Tch,see?Haha,dengan Fida pun nak buat muka poyo-,-Kalo awek dia tahu,masak dia!