S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Hye 2012!:D

Sila abaikan gambar ini sebab tiada kaitan.LOL-.-
Assalamualaikum and annyeonghaseyo fellas.Yeah dude!Tepat jam 12 tengah malam,its gonna be year 2012!Haha,aku yang dekat sini,yang tengah tercengang depan lappy nih still tak percaya yang 2011 akan meninggalkan kita semua.Adik aku pun ingatkan yang hari nih 30 Dec sampailah aku campak kalendar depan muka dia.Haha,kay aku tahu aku kejam sampai campak kalendar segala==

Aaaaaaa~aku pun nak main jugak mercun sempena masuk tahun baru nih.Tapi just boleh dengar aje sebab dah lewat malam.Tch,takpe,nanti tahun baru cina aku boleh join orang sebelah rembat mercun.Tunggu kau mercun!

Hoyeaaahhhh!Tahun 2011 adalah tahun yang tak best dan best.Erkkk,tak paham kan?Haha,lantaklah.Means ada kenangan yang sweet dan pahit.Tapi,takpelah,aku still jugak nak ucapkan thanks alot 2011 and farewell dear 2011:'(

Okay,dunno what else to say dude-,-Aku just harap tahun 2012 adalah tahun yang diberkati dan amazing.Amin.Kay,thats all.Aku sebenarnya nak tunggu sampai pukul 12 tengah malam untuk tengok bunga api.Bang!Haha,sini banyak budak cina,so boleh tengok free bunga api punyer show meh.Bai.





aaaaaaaaa~scorpion dance!