S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Hai December!

Tumblr_lvfbes9ut11qcq760o1_500_large

Hye-yeom peeps:)
Whoa!Aku still tak percaya sekarang dah masuk bulan Disember.Nyahaha,cepat gila masa berlalu.Rasa macam baru semalam aje aku masuk Form 2.Believe it or not,tahun depan dah nak masuk Form 3.Eh,pembetulan,lagi sebulan kan?Aaaaa~aku benci nak masuk Form 3=.= Aku harap aku sentiasa jadi budak--'

Kfine,aku harap bulan Disember adalah bulan yang menghappykan dan best=D Nyahaha,memanglah bulan yang best sebab bulan ni bufday aku and...errr,apa lagi eh?Christmas?Ah,memang best kalau christmas sebab aku boleh tengok David Archuleta nyanyi lagu Kristmas:)Hehe

Oh,sekarang aku tengah jakun//LOL dapat headphone Beats yang baru.Haha,mula-mula aku just lalu kat depan kedai tu jer.Then,terdengar lah lagu Big Bang-Tonight.Masuk kedai tu terus aku rembat headphone Beats.Tapi harga dia mengancam gila-.-Nasib baik boleh pujuk abang tu supaya kurangkan sket harganya.Last-last tawar-menawar dapat 45 henget-.-

Wokay,fine.Aku chow dulu.Nanti aku lagi merepek kalau tulis lama-lama.Haha,nak layan Lee Dong Wook ;D
Derrr,sakit jiwa aku camnie kalau dapat adik cam dia-.-