S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



H-e-l-l-o -.-

                     
Annyeong | Hello
Aku aku aku aku aku aku nak menjeritttttttttttttttt!Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Dia comel gilos.Dan aku benci setiap kali nampak dia aku kena admit dia nih comel.Dalam otak aku sekarang dah penuh dengan kecomelan Honey-senpai-.-Aku tak tau camne aku boleh minat dia.Ada banyak sebab weh._.Maybe sebab dia suka rabbit,suka sweets&cake...and pandai dalam taekwando/karate?Nyahaha,amende aku merepek nih?-.-Kfine.



Holiday aku?Tak payah cakap-.-Memang bosan gila.Takde pergi mane-mane.Rasa nak melalak aje kat rumah nih sebab bosan.Snek punyalah banyak kat dalam rumah buat stok sebulan tapi takde sape pun usik.Bila nak makan mula lah berebut nak makan.Aaaaa~adik aku memang jenis jelly.Bila aku nak makan mulalah nak jugak.Errrr,sumpah sakit jiwa kalau ada adik cam dia-.-Haish,trouble some betoi >w<

Aku dah tak tau nak merepek ape lagi.Nanti lagi bertambah merepek aku tulis.Bye-yeom!Ddiyong~



Honey-senpai,can i have your Usa-chan?//LOL-.-