S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ceh-.-

        
pinjam Baro jap.Topi dia ohsem!

 Assalamualaikum and hello to non-muslim:')
Wuuuuuu~hari nih dalam sejarah,aku banyak menyebut perkataan ceh a.k.a tanda tidak puas hati-.-

Cehhhh.
Cehhhhhhhhh.
Cehhhhhhhhhhhhhhh.

Semuanya disebabkan latihan Sejarah--"Haish,now i really freakin' hate chu History!Aku....aku...erghhh.
Form 3 punyer Sejarah memang mengancam.Aku tuisyen untuk tahun depan masuk form 3 pun dah rasa seksa,ini kan pula tahun depan,mau menangis eden!OMG.Apa kena dengan aku nih?isk.

Tadi aku buat satu modul bab 2 form 3 punyer.Ades.Dengan tak pahamnya,aku tulis semua jawapan bulat-bulat ikut buku teks.Nyahaha,terer tak?//anguk.Punyalah 2 jam aku nak habiskan bab 2 tuh-,-

Ceh,sekarang aku dah rasa lapar balik.Orang lain sume dah tidur,takkan nak makan maggi kot?aaaa~tak boleh,maggi tak elok-.-Perut pulak dah buat konsert rock kapak dah nih.Ades,almari mana pulak kali nih aku nak selongkar cari makan?// soalan tak logik.

Kayfine.Bye!Aku nak mulakan misi menjahanamkan almari mencari makanan.Kahkah.Ddiyong~

Kim Hye Sung<3.Omaiii.comel je