S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



UPDATED!

Assalamualaikum&Annyeong~          
Tumblr_lp70hiixgx1qam1cxo1_500_large
aaaaaaa~Haninozuka-senpai!

Untuk pengetahuan umum//LOL semalam aku sesat=.=Haish,adik aku,aku,mak aku and auntie Shida pergi ke Jelapang,Ipoh pergi kenduri kahwin kawan mak aku.Tapi entah camne boleh tersesat.Padahal ikut highway je pon--'Then,nak cari taman perumahan pun satu masalah.Asal banyak gila nama taman perumahan Taman Meru?Ergh,kan dah naik pening nak cari-.-Bila dah jumpa taman perumahannya,kena U-turn.But mak aku macam takut nak u-turn sebab takut kena saman.Aiseh-_-"

Auntie Shida:Mah,kau u-turn jer,takde polis lah kat sini
Mak Aku:Hish,boleh ker u-turn kat sini?
Auntie Shida:Kau u-turn jer.Ini style laki aku.Takde polis kau bedal jer u-turn.Nanti kalau kena saman,kita bawak polis tuh makan dulu kat rumah kenduri kahwin,then cabut lari eh?*sambil ketawa*
Aku:eh,nak ker polis ikut kita pergi makan?*sambilfikirxlogik*-.-
Auntie Shida:ala,kita bodek lah dia eh?hehe
Then,lepas habis makan kat rumah kenduri kahwin,kitorang nak pergi Parkson,tapi lagi sekali sesat==Masa tu jalan sesak. Tiba-tiba pulak kat belakang ada Ambulans,emergency.Adik aku pulak dah mengelabah semacam.

Adik aku: Ibu,cepat la ketepi.kat belakang tu ada ambulans
Mak aku:camne nak ketepi,nampak kereta depan tak nak ketepi.Dah ler jalan tengah jam
Aku:Adeh,menyemak gila ambulans belakang nih.Dah tau jalan jam plus sempit,diikutnya sini jugak nape?

Then,kitorang terpaksa lah ketepi untuk bagi laluan kat ambulans tu.Ceh,ambulans tu pun satu.Tahulah emergency,tapi agak-agaklah bawak ambulans tu.Takkan sampai nak bergesel dengan kereta lain kot?Akhirnya,lepas banyak kali pusing-pusing,jumpa gak Ipoh Parade.Bila masuk aje,makaiiii,memang penuh semua tempat parking.Mak aku dah mula naik menyampah.tapi nasib baik bila nak keluar,ada jumpa satu tempat kosong.Haha,bedal je lah parking kat situ=.=

Pusing-pusing dalam Ipoh Parade,aku masuk dalam kedai CD.Tch,what the fish?Aku tengok banyak gila cd Suju,SS501,KARA,2PM and blablabla.Tapi yang bengang,asal Infinite dengan BoyFriend tarak?Bila tanya jurujual kat situ,dia cakap tak kenal.Adeh,last-last aku beli CD anime.Apa lagi,lepas blah kitorang terus balik sebab takut sesat lagi.Ades,bila nak keluarkan kereta pun satu masalah.Kitorang tak boleh keluar dari mall tu sebab sesak.Adoiyaii,lain kali dah menyampah nak pergi sini lagi,kalau jam camni lagi.*Bengang*