S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Seriously?



Heyyo earthlings!
Ah,duit RM100 kat tangan mak aku T.T But my mom had promise that she will treated me pizza:D Kalau pizza tak masuk dalam perut,never mind.Aku ada plan B and C :) Hehe

Damn!semalam aku takut gila.Ah,aku rasa nak menangis tapi aku tak reti-.-Puan Lim masuk kelas bagitau yang ada orang buli anak dia,Ben.Yupp,sape lagi.Budak happy go-lucky tu lah--' Then,tibe-tibe aje nama aku disebut.Eh,jap,bila masa aku buli Ben?seriously?seingat aku tak pernah aku buli dia.Setakat sorokkan barang adalah.Just nak bergurau.Buli jugak ke?Haish,nak aje aku sepak Ben.Dan disebabkan kes buli tuh,Ben nak pindah  ke sekolah lain.Aaaaaa~seriously?nanti sape nak ajar aku Math?nanti siapa yang  aku nak tiru jawapan Math?kfine,dialah satu-satunya budak cina paling baik pernah aku jumpa yang baik hati nak tolong aku ajarkan Math and kasi tiru jawapan Math.Andddd  dialah budak first yang pernah aku jumpa pandai dalam subjek Math and muka dia sebijik macam Lee Jun Ki.Best dowh kalau dapat budak cam dia kat dalam kelas.

Petang tu aku jumpa dia.Dia tak minta maaf pun.Dia just terangkan yang mummy dia just salah dengar.Fuhhh,selamat aku.Kalau tak memang mak dia marah aku habis-habisan=.= Then aku tanya dia betul ke nak pindah sekolah?dia cakap betul.Alaaaaa~nanti sape nak buli aku?kay,keadaan dah terbalik-.-Dia yang selalu buli aku tapi aku tak ambil hati pun.Sebab aku tahu dia just nak bergurau.Dengan budak-budak lain pun camtuh.aaaaaa~tahun depan mesti kelas dah tak havoc lagi :'( selalu Ben yang menceriakan susana kelas kitorang.

kfine,aku dah tak tau nak babbling pasal apa lagi.Bye-yeom!Ddiyong~

aaaaa,aku dah 'ter'addicted balik dengan Beast-.-