S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Ristorante Paradiso

            File:Ristorante.jpg
Assalamualaikum and annyeong~
Tadi aku beli komik baru,Ristorante Paradiso.Aku ingatkan nak beli komik seram macam Dark Edge tapi tak ada lagi-.-'Haaaaa~cerita dia best!suka pulak baca watak Claudio.Dahlah hensem mamat tuh-.-Haha,aku memang hantu komik.Hari tuh dah beli komik Maid Maiden.Kawan aku banyak suka Bennett tapi aku suka Shawn sebab mata dia cantik:'D.

Ristorante Paradiso synopsis:
Nicoletta merupakan seorang gadis yang dibesarkan oleh datuk&neneknya.Ketika kecil,dia ditinggalkan oleh ibunya yang mahu merahsiakan tentang perkahwinannya yang terdahulu daripada suaminya yang baru.Selepas 15 tahun,Nicoletta menuju ke kota raya Rome,Itali untuk berdepan dengan ibunya.Setibanya di sana,dia mendapat tahu tentang ibunya yang bahagia bersama suaminya yang telah membuka sebuah restoran.Namun misinya seakan terganggu dengan kehadiran seorang jejaka tampan,Claudio yang bekerja sebagai pelayan di restoran tersebut.

aaaaaaa~siyes,lepas aku habis baca komik nih,memang aku nak cari kat sume store komik Dark Edge.
Huwaarghhh!Kang Seung Yoon comel!