S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



pelik ke?

                                   
uhh?tak patut-.-selalu nampak dia berlakon muka serius semacam aje==
Hye-yeom
errr,blog aku creepy semacam kan?yeah,thats rite-.- Aku tak tau setan mana dah rasuk aku supaya buatkan blog nih nampak menakutkan.At the last,aku sendiri yang takut nak bukak blog nih=.= Well,act,tak lah menakutkan sangat kan?Ayoyo,otak mereng--'Hehe,sekejap bukak ,menakutkan.Then secondly bukak macam biasa aje.Ehehe,otak dah putus wayar==

Ah,Tadi aku pergi McDonald.Aku order Happy Meal punya set.Hehe,nak merasa jap jadi budak-.-' Then masa tengah tunggu tu,akak cashier tu asyik tengok aku semacam aje.Eh,nape pulak nih?aku pakai baju terbalik ke or tudung aku?then aku checklah.Okay aje.Aku punye lah tunggu lama tak sampai-sampai lagi Happy Meal aku.Uhm,patutlah.Banyak orang sangat datang hang-out.Maklumlah,holiday.Then,aku punya Happy Meal pun sampai.Lepastuh,akak tuh tanya,"uhm,umur adik berapa eh?".Ahh?dia tanya umur aku berapa.Takkan lah tak nampak aku nih punyer lah tinggi=.=Aku jawab 14 tahun.Then aku tanya dia balik,"kenapa?".Mula-mula dia nampak teragak-agak nak jawab,then bila nampak aku tengok dia semacam aje,dia jawab,"Uhm,hehe,takde pape.Just pelik tengok budak sekolah menengah beli Happy Meal.".Errr,pelik sangat ke?Kfine,aku speechless-_-".Menyesal aku tak bawak sekali adik aku.Kalau tak boleh tolong back-upkan.Akak tu pun satu.Macam jakun aje tak pernah tengok budak sekolah menengah beli Happy Meal.But nevermind,apa yang penting isi dalamnya,the food and the toys.Hahahh :D

Aishh,satu hari aku tengok anime canpur-campur-.-'Tapi yang penting Usui Takumi and Suminoe Keita comel!LOL=.=