S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Holaaaa

lizzylovessungyeol:

erischaoticainspirit:

Oh hey, I didn’t know you knew how to speak Chicken…LOL.

^ O M G eris, your comment is cracking me up! BWAHAHAHAHAHA!

ROFLOL ^

LOL,hey,i didn't know you knew how to speak Chicken XD.Haha,eh lupa.Assalamualaikum and annyeong^^.Ewah,macam ada orang nak baca post nih-.-Kay,lantaklah.

Whats up?Kfine,hari ini otak aku mereng sebab bosan gila.Aaaaaaa,minggu nih adalah minggu yang bosan-..-
Haish,penat aku tengok budak-budak perempuan bergosip,budak laki main catur cina//aku tak tauuu ape name bendanya--'.Ah Kwang ajar bebudak tuh main catur cina.Ahahahh,aku pun join sekali.Isk,aku tak paham langsung-_-'Ada,catur raja,harimau,kereta dll.Last-last Yaya yang ajar aku.Yelah,dia kan minat jugak Ah Kwang:3 Yahhh,shhhh,its secret kay.Aku jer yang tahu dia suka Ah Kwang.Haha,mati aku kalau dia tahu nih=.= Yaya ajar aku yang catur kereta bergerak straight.Okay,tu jer yang aku ingat.Yang lain complicated sangat.

Weeeee~then as usual,kerja aku tidur:D Aku suruh Mia bawak novel dengan komik,tak dibawanya-.- Then,time KH kitorang turun ke koperasi.Wahaha,bagus gila cikgu hari nih.Ingatkan nak disuruh kemaskan koperasi.Cikgu buat kerja dia aje.Kitorang lepak selamba kat situ.Then,aku suruh Linda bukak Hitz fm.Pandai jugak minah tuh-.-Dibukanya kuat-kuat.Bagus,Aku layan sorang-sorang lagu omputeh tu kat ceruk-ceruk rak buku.Weheiii,aku duduk kat celah-celah rak buku sebab nak tidur:'D But tak boleh sebab diorang pasang air-cond kuat sangat=.=Lepastuh,mulalah merayap tangan nih usik tu,usik ini.Then,aku main dengan Ain.Kay,kelas kitorang memang penuh dengan kanak-kanak ribena;p.

Woi Liyana!mana aku nak cari keropok malam-malam buta nih?agak-agaklah bhaiii-.-