S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



mood happy to bad




Happy Birthday Chunji a.k.a. Lee Chan Hee!muahaha,kirim salam kat Sungjong tau =)
 Okay,pasal Chunji dah habis--'
ceh!aku punyerlah semalam happy sangat-sangat sebab
-takde homework
-raya dah habis tapi still dapat duit raya lagi:'D
-dapat PSP baru plus headphone mix styles terbaru--'


Tiba-tiba,aiyakkk!camne mau cakap-_-"Ada orang spoil mood aku jadi bad.Ceh,korang mesti pernah buat kerja khusus kan?minggu lepas cikgu suruh hantar kat orang yang boleh menjahit suruh jahit baju kerja khusus kitorang.Aku hantar kat jiran aku mintak tolong dia jahitkan.Puii!punyerlah dari minggu lepas aku hantar boleh tak siap-siap lagi.Cikgu pulak nak hari nih-.-'


Budak-budak lain semua dah siap biarpun diorang hantar last minute ke kedai jahit.Derrr,aku memang dah takut nak datang ke sekolah harinih.Cikgunya garang semacam pulak tuh==' nak datang ke tak?nak datang ke tak?last-last tak datang.Muahaha,selamat eden tak kena maki hamun harinih--'
Actually mak aku yang suruh aku tak payah pergi sekolah harinih sebab dia tengok aku macam nak nangis aje=='LOL Hikhik.


Tapi esok kena siap sedia tadah telinga dengar 'cikgu' tuh mengamuk--'