S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



kelas panas vs kelas sejuk




kyaaa~cute Woohyun


tadaaa~gara-gara aku tengok balik Infinite Sesame Player , entah macam mana Woohyun boleh tersesat masuk dalam mimpi aku.Haishh,okay,abaikan.Aku dah lupa apa jadi lepas tuh-__-".Wooohooo!hari nih aku pindah kelas baru.Sebab kelas aku digunakan untuk budak-budak PMR.so,kitorang yang junior ni kenalah bertolak ansur.
Kelas aku,budak form 3 duduk.so,kitorang terpaksa pindah ke Makmal Bahasa.muahaha,okay aku sebenarnya agak terkejut.selalu kalau budak senior periksa diorang guna kelas form 2 kan?jadi budak form 2 pindahlah ke kelas form 3.Tapi hari nih lain pulak.Kitorang dapat kelas yang ada air-cond.ceh,mula-mula memnag suka,but then lama-lama dah rasa macam duduk kat Kutub Utara pulak--'
Budak laki lah,batak sangat pergi pasang kedua-kedua air-cond plus kipas angin.tak ke sejuk gilos jadinya?muahaha,taubat eden-.-Aku  dah tak nak masuk kelas sejuk tuh lagi.Tapi kitorang kena stay kat situ sampai budak-budak PMR habis exam.Haish,sabar je lah.Life must go on.LOL haha


ohh,kitorang hari nih baru nak mula buat folio geo.ceh,aku tak paham satu apa pun sebab sejuk sangat sampai tak boleh nak focus--' aku nak tanya budak lain but diorang pun tak paham.LOL Hikhik.


Erghhh!folio,kenapa kau mesti wujud huh?


Bye!ppyong!