S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



the exam -_-"






Heyyo!I'm here :'D 
LOL's!what s wrong with the tittle?ahaha,its already make me gonna do what-the-hell-it-is face--'.An exam?yup but final exam.Aku tahu semua orang dah mula buat revision.Sampaikan kitorang kat kelas pun dah terasa macam exam.okay, aku bukanlah seorang yang bookholic-.-tak sampai berapa minit baca dah ngantuk--'satu kelas pun macam tuh.tak suka nak mengahadap lama-lama buku teks yang tebal tuh.Kitorang buat revision pun ala kadar je:'D
Cikgu pulak dah mula main bab ugut-mengugut-,-Siapa yang tak dapat skor A akan mendapat 'present'nya nanti.Derr,ni yang aku menyampah nih kalau tak dapat nak skor A.silap haribulan boleh dapat 'present'yang teramat special tuh-.-
oke,fine.aku nak cuba jugak nak skor A but tak boleh especially Math.pening aku dibuatnya dengan jalan kerjanya yang panjang berjela tuh--'And aku juga tak pernah terfikir nak deactivate fb or hiatus,coz aku tak boleh nak berenggang dengan lappy nih-.-ahaha,tu jelah kot.gempak tak?hikhik LOLs.


                  image
guess what?today Henry from SuJu M's birthday!Saengil Chukka Hamnida!Hikhik,stay handsome and fit:D


Erghh!hampir semput aku dibuatnya exam=.=