S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Day 18:An Infinite member you had date out in the open.

Hello peeps:)Gosh,i'm boring to death at here=.=Tadi tak boleh nak berhenti gelak sampai sakit perut dibuatnya.Semuanya gara-gara Cha Gong Chan a.k.a Lee Min Ho.Hahaks,siapa yang tengok Run Mackerel Run konfem tahu punyer.Kyaaa~Baek Hoon comey gilos!Haha,joke joke--'Mata dia yang comel:'D


Oh Yeah!Lastly I'm free!yeay,freedom!Holiday,ILYSM!Hikhik.Nasib baik last paper harinih.Haish,Radi bengong sangat tadi apasal bagitau jawapan kuat-kuat?!Vengom betul-_-"Coverline ler sikit kalau ye pun nak bagitau jawapan kat Amir-,-.Amin cikgu kat luar.Kalau tak dah lama kena cepuk budak dua ekor tuh-.-


               Day 18:An Infinite member you had date out in open.
Haha,macam lebih kurang sama jer soalannya dengan Day 17?LOLs,malas aku nak merepek harinih.Strait to the point je lah.Aku tak pernah dating dengan mana-mana members Infinite.Dalam mimpi mestilah ada kan?:'D So,sekali lagi aku tekankan aku tak pernah keluar dengan mana-mana member Infinite in open:)Haha,tu je kowt--'Ah,one more things,Happy 500 Days Infinite!


Tumblr_lt64i79vqv1qc32n5o1_1280_large


Sayonara~


Haishh,aku memang berdendam dengan exam kali nih=.=Tengoklah nanti,aku nak dating dengan Mr.FB and Mr.Youtube sepuas-puasnya.