S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Boring + boring=what a hell day==

       
                      Tumblr_ltrjrnayoe1qc32n5o1_500_large
Annyeong.Lolsss,siyes,harinih bosan gilew==Novel semua aku dah habis baca.Aku baru habis baca novel thriller 'Ungu Karmila'.Whoa,jalan cerita dia memang best tapi yang aku rasa villa tu je yang seram.Hantu dia tak seram sangat--'Setakat hantunya muncul dan lenyap aje.Haha,aku suka gila satu ayat nih kat dalam novel nih.

Orang kata,kematian adalah sesuatu tidur yang panjang.Namun bagiku,ianya adalah antara Syurga dan Neraka,antara kebahagiaan dan penyeksaan.-Dr.Ismadi
Errr,sebenarnya aku tak brape paham sangat ayat nih,but asyik teringat aje ayat nih.Ayatnya,lain dari yang lain.Wuuuuuu~omma,please belanja novel lagi=.=Susah dowh sekarang nak cari novel thriller.Paling banyak pun novel cinta.Gah,novel cinta jalan dia mesti sama aje.First dating then clash then bersama balik.

Kfineeee. \ yg aku membebel pasal novel nih nape?== /Grrr,sebab bosan aku pun mainlah dengan remote control.Last-last tengok citer 'The Karate Kid'.Haiyooo,Cheng nampak comel bila dia ber'taekwando'.Puii,act aku jeles sebenarnya== Dia boleh buat taekwando dengan perfect sekali.Gosh,menyesal pulak quit dari kelab Taekwando-,-Aku quit sebab aku takut dengan tournament. \yeah,i'm such a coward,rite? /Lols,aku just boleh ingat basic dia aje macam left handed kick and etc.Akhirnya,just dapat tali pinggang kuning==Gah,i can't remember it again!>.<

Gege,BYEE!XD i'm hungry again T_T

mimpi gua macam sakai lah==.Boleh pulak pencuci muka Garnier buat promotion guna Infinite as their duta?puii--'immpossible.