S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



booyeah exam-.-


                                 Yeollie~//scandal aku kan?puii--'


Holaaaa~!ohemmmgeee,exam bm tadi memang mengancam melainkan budak pandai yang rasa bm tuh senang=.=siapa kata bm senang huh?banyak susah wooo especially paper 2.fiuhhh,takpe,dah lepas pun.


Erghh!Ben memang nak kena dengan aku nih!//abaikan bab nih.aku nak mengamuk jap--'
Dia memang saja cari pasal dengan aku aje.Masa exam tadi boleh pulak dia buli aku.Haish,aku dah lah pening nak buat jawapan bm tadi.Boleh pulak dia sorokkan stationary aku,then bila aku nak ambik balik dia gulung paper jadi cam rotan bagaikan nak pukul orang.Ceh,aku memang  tengah berdendam nihᅲᅲ.


Then,aku biarkan aje.Bila dia dah boring,mula lah dia usik Haziq dengan pukul budak tuh.Makaaihhh,bunyi dia main-main pukul dengan Haziq macam kena barang terhempap ke tanah//errr,paham ke?


Bila Haziq buat bodoh pulak,dia hentam pulak Huey Pyng.Huey Pyng memang dah bengang,apalagi,dia ambil kertas exam Ben,then direnyukkan baling kat dia balik.Hah,ambik kau balik!Ben boleh pulak tersengih-sengih macam takde pape jadi--'


Oh,aku memang tengah fikir nih nak buat apa bagi membalas dendam terhadap Ben.Muahaha,aku ingat nak conteng gambar dia.Evil sangat ke?whatever lah.Best jugak bab conteng-menconteng nih.Hikhik
Buruk kan?LOL memang tu pun niat aku.Dah lah.Bye~