S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



woohoo!Paradise!

Kyaaaa~gile-.-aku jerit sorang2 kat sini macam orang histeria bile lagu mv Infinite Paradise keluar.yeay yeay!//aku nak fangirling kejap\\aiseh,sekali lagi Jongie telah mencairkan hatiku//ptuihhh\\aku suke gilos style baru dia!Ahh,Hoya pun hensem jugak tapi takut nak puji lebih-lebih lah.Nanti orang sana marah kan?Huahua,aku menjerit macam orang sawan tengok Jongie.malu seyhhh jiran sebelah dengar aku menjerit macam histeria.haha,takpe,aku pandai cover line.ceh-.-'

Aku memang replay balik lah lagu tuh banyak kali.lagu nih DAEBAK!sedap sangat!memang first dengar tuh ternganga mulut.haha,tak boleh dinafikan memang best!okay,penaaaattt-.-aku balik dari rumah mak cik aku terus terjah lappy aku nih.thats all.seeyaaa soon.BYE!