S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



MBLAQ Magic of Light (Idol Battle Lord of Magic)

Little Hey Little Ho!haha//bahase apa aku guna nih?-.-\\Korang!suka magic tak?tadi tengok kat allkpop MBLAQ buat magic sempena Chuseok Special.Dushhh!memang cantik siot diorang buat magic.Dah macam expert magician aku tengok.Ingatkan Rain yang ajar diorang perform magic show,rupanya tekaan aku salah weyhh-.-||| Lee Eun Keul yang ajar.Haih,pabo Mira :\ Selain MBLAQ,Super Junior,2PM,T-Ara,ZE:A dan saper lagi ek?haha,aku tak ingat-.-tapi diorang punyer memang the best!Banyak woo
orang puji diorang punyer performance wonderful.tak caye?korang spazzing lah sendiri allkpop and video kat bawah nih.ngeee~



Tengok?memang cantik kan plus warnanya pulak warna hijau.Haha,aku sendiri pun sampai ternganga tengok diorang buat magic :| Perghhh!aku suka giler part diorang buat bentuk 'ONLY YOU'.Okeylah.Chow dulu.Bai~