S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



lazy going to school-.-


Annyeong~!hoho,assalamualaikum.grrrr,i hate when everytime school holiday will over.urghhh,i hate wake up early in the morning to go to the school.haha,aku memang student terbaikkk-.-sebab apa?semua homework aku buat main hentam.especially math.aku malas giler nak fikir jalan kerjanya.so,main bulat aje mane-mane jawapan yang berkenan di hati:p haha,tengoklah esok.mesti budak-budak kelas aku gerenti tak siap punyer homework diorang.muehehe,nasib baik homework yang sikit-sikit tuh aku dah siapkan kat sekolah.huhu,korang tahu,budak-budak Indonesia semua dapat cuti sekolah selama 3 minggu.jeles doe-.-nak jugak cuti lagi,nak jugak raya lagi T.T ini,raya ke-7 dah kena sekolah balik.tak best betul-.- okay,stop!nak sambung balik buat homework yang tahap pening kepala tuh-.- BYE!ppyong~
hurmmm,nak cuti lagi boleh?;)