S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Day 9: The member you think is most easily shipped

Yawww!ahaha,aku nak sambung balik challenge Infinite aku tuh.nanti kalau dibiarkan lama-lama lupa pulak aku nanti.
                  Day 9:The member you think is most easily shipped
ermmm,ermmm,yang paling mudah shipped ye?haha,first aku memang tak faham apa soalannya.Then,baru aku faham:3 aku rasa yang paling mudah shipped Myungsoo kot:p heee,jangan tanya aku kenapa.aku just ikut kata hati aku saja.maybe disebabkan dia cool.LOL.kenapa aku cakap dia cool?sebab aku tengok video yang Infinite kena pranked tuh kan,member lain semua terkejut nampak hantu palsu,kecuali Myungsoo.Dia siap boleh senyum lagi.ngeee~
err,ena-ahh,mian coz mention kau punyer myungmyung at here-.-