S k y H i g h 。
Disclaimer!

Ayo whaddup!I'm Mira.15 and Malaysian.An Inspirits and Empire Kid.I'm a girl that always 'kya-ing' whenever i see my bias ahar;3



Entries About Linkies Stuff


Kakaotalk~


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Header: Aze Alia
Infinite doodles :tumblr
Others:   

Updates



Day 8:An Infinite member you want to go shopping with

Hihi,annyeong fellas.omaii,aku dah nyanyuk weyhhh-.-siyes,aku lupa gila pasal  Infinite challenge aku nih.Nasib baik kawan aku ingatkan. ni pun aku sibuk renovate balik blog nih.ala,aku tahu blog aku nih ugly kan?haiyoo, baru 8 days jer?eh,rileks ler//ptuihhh\\
Sokay..kali nih pasal shopping lak.


                      Day 8:An Infinite member you want to go shopping with
Duhhh!soalannya....errr,camne nak jawab huh?haha,aku memang nak pergi sangat-sangat dengan Lee Sungjong!Dia kan jagiyaa aku//ptuihh\\
eh,aku memang tak tau camne cara diorang shopping kat sana-.-neh,takpe.kalau pergi shopping window pun okay. best jugak!//apa aku merepek nih?\\